جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

اجتناب از برقراري ارتباط كودكان اوتيسمي

۱۹ بازديد

كودكان مبتلا به ASD اغلب در درك رفتارهاي غير كلامي در تعاملات اجتماعي و تلاش براي برقراري ارتباط مشكل دارند . بسياري از تماس‌هاي چشمي اجتناب مي‌كنند و نشانه‌هاي بصري را از دست مي‌دهند و حفظ روابط همتا و لذت مشترك از منافع متقابل را دشوار مي‌سازند .

 

تاثير صحنه هاي جرم در سريال هاي آمريكايي افزايش اپيدمي كوكائيني در آمريكا تاثير بد كم خوابي در بازي بازيكنان بسكتبال نسبت بالاي زنان واجد شرايط جراحي افسردگي دانشجويان همجنسگرا در آمريكا تاثير مثبت تفريح بر بيماران اوتيسم

 

يك مطالعه جديد بهبود مهارت‌هاي اجتماعي و ارتباطي كودكان مبتلا به اختلال طيفي اوتيسم ( ASD ) را با استفاده از يك روش امضا براي تركيب زبان rhythmic با ژست فيزيكي نشان داد .اشتراك :داستان كامليك مطالعه جديد بهبود مهارت‌هاي اجتماعي و ارتباطي كودكان مبتلا به اختلال طيفي اوتيسم ( ASD ) را با استفاده از يك روش امضا براي تركيب زبان rhythmic با ژست فيزيكي نشان داد .كودكان مبتلا به ASD اغلب در درك رفتارهاي غير كلامي در تعاملات اجتماعي و تلاش براي برقراري ارتباط مشكل دارند . بسياري از تماس‌هاي چشمي اجتناب مي‌كنند و نشانه‌هاي بصري را از دست مي‌دهند و حفظ روابط همتا و لذت مشترك از منافع متقابل را دشوار مي‌سازند .نتايج ، كه به تازگي در تحقيقات ژورنال و تمرين در ناتواني‌هاي ذهني و رشد منتشر شده‌است ، مهارت‌هاي زباني بهتري را نشان داد و حالات چهره در كودكان مبتلا به ASD را به رسميت شناخت .مارك جي مي‌گويد : " در پايان اين مطالعه ، كه Shakespeare's نقش تمپست را بازي كرد ، كودكان مبتلا به اوتيسم در مهارت‌هاي اجتماعي خود و توانايي آن‌ها در مشاركت در روابط اجتماعي بهبود قابل‌توجهي نشان دادند ." Tasse ، پروفسور روانشناسي و روان‌پزشكي و مدير مركز Nisonger در مركز پزشكي دانشگاه ايالتي اوهايو واقع است.چهارده كودك مبتلا به ASD تنها براي اجراي نظام‌مند مهارت‌هاي اجتماعي dramabased شناخته‌شده به عنوان " روش هانتر Heartbeat " ، كه توسط كلي هانتر ، يك بازيگر در شركت رويال شكسپير در لندن به وجود آمد ، ثبت‌نام كردند . رويكرد درماني جديد براي بهبود تعامل اجتماعي ، زبان واقع گرايانه و مهارت‌هاي تشخيص چهره - احساسات افراد مبتلا به ASD طراحي شد .Tasse كه يكي از نويسندگان اين مطالعه است ، گفت : " اين كودكان در يك محيط بسيار آرام و بازيگوش ، مهارت‌هاي اصلي را مي‌آموزند ، جايي كه it's تقريبا ً شبيه به اين هستند كه آن‌ها متوجه نشده‌اند . "هر جلسه از روش " شكارچي Heartbeat " با كودكاني كه آرام در يك دايره روي زمين نشسته‌اند ، با ضربه زدن به دست خود بر روي سينه ، شروع به نشستن مي‌كنند . اين به آن‌ها زمان مي‌دهد تا با محيط سازگار شوند و گذار به جلسه را مشخص كنند . پس از آن بچه‌ها را از طريق يك سري بازي براساس نقشه طوفان رهبري مي‌كند ، كه بر مهارت مثل تشخيص facialemotion ، ارتباط چشمي ، تقليد موثر ، تقليد عاطفي ، تقليد عاطفي ، تقليد موثر ، حالت عاطفي ، حالت عاطفي ، شوخ‌طبعي ، و بداهه‌سازي اجتماعي تمركز مي‌كند .در ابتدا ، دو تسهيل‌كننده بازي را در مركز دايره مدل مي‌كنند ؟ پس از آن ، تسهيل كنندگان و كودكان به خاطر onetoone مكرر و بازخورد به گذشته از بازي ، به twosomes تقسيم مي‌شوند . سپس Facilitators و كودكان به دايره‌اي برمي گردند كه در آن به نوبت " عمل " براي ساير شركت كنندگان را انجام مي‌دهند . بعد از چند بازي ، كه در نهايت نشان‌دهنده پيشرفت طرح طوفان است ، مداخله " روش شكارچي " با يك " خداحافظ Heartbeat " به پايان مي‌رسد .مگي Mehling ، نويسنده و استاديار روانشناسي در ايالت اوهايو گفت : " شما با يك نفر تعامل برقرار مي‌كنيد ، از خودتان لذت مي‌بريد و از تقويت ذاتي اجتماعي شدن كودكان مبتلا به اوتيسم بهره‌مند مي‌شويد . "

 

 

عوامل موثر در آلزايمر پلاسيبيليتي زيستي نورون هاي اكسيتاتوري پارامترهاي يك كد عصبي بدن عشق و محبت اختلال خواب

 

 

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.