كودكان مبتلا به ASD اغلب در درك رفتارهاي غير كلامي در تعاملات اجتماعي و تلاش براي برقراري ارتباط مشكل دارند . بسياري از تماسهاي چشمي اجتناب ميكنند و نشانههاي بصري را از دست ميدهند و حفظ روابط همتا و لذت مشترك از منافع متقابل را دشوار ميسازند .
يك مطالعه جديد بهبود مهارتهاي اجتماعي و ارتباطي كودكان مبتلا به اختلال طيفي اوتيسم ( ASD ) را با استفاده از يك روش امضا براي تركيب زبان rhythmic با ژست فيزيكي نشان داد .اشتراك :داستان كامليك مطالعه جديد بهبود مهارتهاي اجتماعي و ارتباطي كودكان مبتلا به اختلال طيفي اوتيسم ( ASD ) را با استفاده از يك روش امضا براي تركيب زبان rhythmic با ژست فيزيكي نشان داد .كودكان مبتلا به ASD اغلب در درك رفتارهاي غير كلامي در تعاملات اجتماعي و تلاش براي برقراري ارتباط مشكل دارند . بسياري از تماسهاي چشمي اجتناب ميكنند و نشانههاي بصري را از دست ميدهند و حفظ روابط همتا و لذت مشترك از منافع متقابل را دشوار ميسازند .نتايج ، كه به تازگي در تحقيقات ژورنال و تمرين در ناتوانيهاي ذهني و رشد منتشر شدهاست ، مهارتهاي زباني بهتري را نشان داد و حالات چهره در كودكان مبتلا به ASD را به رسميت شناخت .مارك جي ميگويد : " در پايان اين مطالعه ، كه Shakespeare's نقش تمپست را بازي كرد ، كودكان مبتلا به اوتيسم در مهارتهاي اجتماعي خود و توانايي آنها در مشاركت در روابط اجتماعي بهبود قابلتوجهي نشان دادند ." Tasse ، پروفسور روانشناسي و روانپزشكي و مدير مركز Nisonger در مركز پزشكي دانشگاه ايالتي اوهايو واقع است.چهارده كودك مبتلا به ASD تنها براي اجراي نظاممند مهارتهاي اجتماعي dramabased شناختهشده به عنوان " روش هانتر Heartbeat " ، كه توسط كلي هانتر ، يك بازيگر در شركت رويال شكسپير در لندن به وجود آمد ، ثبتنام كردند . رويكرد درماني جديد براي بهبود تعامل اجتماعي ، زبان واقع گرايانه و مهارتهاي تشخيص چهره - احساسات افراد مبتلا به ASD طراحي شد .Tasse كه يكي از نويسندگان اين مطالعه است ، گفت : " اين كودكان در يك محيط بسيار آرام و بازيگوش ، مهارتهاي اصلي را ميآموزند ، جايي كه it's تقريبا ً شبيه به اين هستند كه آنها متوجه نشدهاند . "هر جلسه از روش " شكارچي Heartbeat " با كودكاني كه آرام در يك دايره روي زمين نشستهاند ، با ضربه زدن به دست خود بر روي سينه ، شروع به نشستن ميكنند . اين به آنها زمان ميدهد تا با محيط سازگار شوند و گذار به جلسه را مشخص كنند . پس از آن بچهها را از طريق يك سري بازي براساس نقشه طوفان رهبري ميكند ، كه بر مهارت مثل تشخيص facialemotion ، ارتباط چشمي ، تقليد موثر ، تقليد عاطفي ، تقليد عاطفي ، تقليد موثر ، حالت عاطفي ، حالت عاطفي ، شوخطبعي ، و بداههسازي اجتماعي تمركز ميكند .در ابتدا ، دو تسهيلكننده بازي را در مركز دايره مدل ميكنند ؟ پس از آن ، تسهيل كنندگان و كودكان به خاطر onetoone مكرر و بازخورد به گذشته از بازي ، به twosomes تقسيم ميشوند . سپس Facilitators و كودكان به دايرهاي برمي گردند كه در آن به نوبت " عمل " براي ساير شركت كنندگان را انجام ميدهند . بعد از چند بازي ، كه در نهايت نشاندهنده پيشرفت طرح طوفان است ، مداخله " روش شكارچي " با يك " خداحافظ Heartbeat " به پايان ميرسد .مگي Mehling ، نويسنده و استاديار روانشناسي در ايالت اوهايو گفت : " شما با يك نفر تعامل برقرار ميكنيد ، از خودتان لذت ميبريد و از تقويت ذاتي اجتماعي شدن كودكان مبتلا به اوتيسم بهرهمند ميشويد . "
عوامل موثر در آلزايمر | پلاسيبيليتي زيستي | نورون هاي اكسيتاتوري | پارامترهاي يك كد عصبي بدن | عشق و محبت | اختلال خواب |